jueves, 26 de marzo de 2015

Arkanoid Sergio Ferreras



arkanoid bilaketarekin bat datozen irudiak




Aurkezpena


Hemen nola egin arkanoid jokoa scratch-en erkutsiko dizuegu. Ez badakizue arkanoid jokoa zein den hemen esplikatuko dizuet. Arkanoid.ren helburua adreilu guztiak sintsitzea da, hori egiteko pilota bat dago eta adreilu ukitzerakoan hauek sintsitzen dira. Pilota etengabeko mugimendua du, baino ezin du beheko marratxoa ikutu beste partida galduko da, hori ez gertatzeko plataforma bat dago mugitzen dena pilota marratxoa ez ikutu dezan.
ladrillo arkanoid bilaketarekin bat datozen irudiak





Pausoak

1.Plataforma

Angeluzuzen bat marraztuko dugu nahi dugun kolorekin.Lehenengo pausuak jarriko ditugu, eskuineko botoia uktzerakoan- mugitu 20 pausu, eta ezkerreko botoia ukitzerakoan- mugitu -20 pausu.







  "Mugimenduak"






2. Pilota


Pilota bat marraztuko dugu eta pausuak jarriko ditugu. Banderatxoa ukitzerakoan-betirako-ertz bat ukitzerakoan errebotatu, importantea bestela ertzan geldituko da. Hurrengo pausua, banderatxoa ikutzerakoan- joan X=0 eta Y=0- apuntau 100 eta betirako 10 pausu mugitu( bakoitza nahi dituen pausuak, pausu gehiago jarri eta azkarrago joango da). Gero,banderatxoa ukitzerakoan-betirako-ukitzerakoan plataforma apuntau 30 eta -30. Hurrengoa jasotzerakoan adreilu suntsituia- apuntatu 180 (adreilu bat suntsitzerakoan errebotatzeko) jartzea da. Beheko marratxoa marraztuko dugu. Azkeneko pausua, banderatxoa ikutzerakoan- beheko marratxoa ikutzerakoan-bidali game over- dena gelditu.




"Mugimenduak"





3. Adreiluak


Angeluzuzen bat maraztuko dugu eta pausuak jarriko ditugu. Lehenengoa, Banderatxoa ukitzerakoan-joan X=30, Y=40 (beste adreiluetan beste koordenadak jarriko ditugu)-erakutsi-betirako-pilota ukitzerakoan-ezkutatu- hamar puntu gehitu- bidali adreilu puskatuta.








"Mugimendua"




4.Eszena

Hiru eszena marraztuko ditugu, lehengoan adibidez espazioa, bigarrenean eszena bat non game over jartzen duena eta hirugarrena you win agertzen dena.Hasiera, banderatxoa ukitzerakoan 0 puntu ezarri- eszena 1 jarri. Hurrengoa, banderatxoa ikutzerakoan-betirako-puntuak 70 badira-bidali you win. Gero, you win jasotzerakoan-aldatu eszenatokia 3 (you win)-jokoa gelditu. Azkenik game over jasotzerakoan-aldatu eszena 2(game over)-dena gelditu.





"Mugimendua"





Nik egindakoa


No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada